How enjoy?

PUAとか人生経験とか。読む人のプラスになれば。

Love letter from Guatemala(パレ搬~S●X編)

 

(前回までのあらすじ)

グァテマラからNYに旅行に来ていたLatinaのカリーナをナンパして連れ出すことに成功したヤニキ。

彼女はアジアンに興味があり、ヤニキと打ち解けるまでそう時間はかからなかった!

万を持してパレ搬打診をしたヤニキだったが、唐突の打診にカリーナが警戒心をむき出しにする!

果たしてヤニキは弾丸即を決められるのか?!!

カリーナの怖いグダを崩す秘策とは?!

 

(前回記事)
Love letter from Guatemala - How enjoy? (hatenablog.com)

---------------------

カリーナ「え、お家行くのは、ちょっと怖いからいやだ」

 

ヤニキ「は?」

 

先ほどの好意的な態度とは裏腹に、彼女が発する、困惑と警戒心が入り混じった言葉に、ヤニキは一瞬面を喰らった。


先ほどの和やかなムードから一転、パレスへの誘いをしたことにより、どこか余所余所しい雰囲気が、彼女との間に出来つつあった。

 

これはまずい。

カリーナ「会ってまだ一時間も経ってないし、私はヤニキ君が誰かもわからない」

 

カリーナ「それでお家に行くには、かなり不安があるの」

 

・・・

 

・・・

 

・・・

 

・・・

 

彼女の反応は、冷静に考えなくても当然の反応だ。寧ろ、これが普通の女の子のリアクションと言えよう。

相手からの拒絶に、ヤニキはどういうリアクションを取るのか?!

 

動揺?

 

狼狽?

 

叱責?

 

諦め?

 

怒り?

 

私はどのカードを切れば良いのか?
この状況をどう打破すれば良いんだよぅ?!

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

 

ヤニキ「分がる(I know)、分がる゛よ゛~(I understood)!

 

 

カリーナ「うん、会ったばっかりだし、やっぱり少し怖い」

 

ヤニキ「分がる゛(I know)、分がる゛よ゛~(I understood)!

 

カリーナ「もっとお互いを知らないといけないと思うの」

 

ヤニキ「分がる(I know)、分がる゛よ゛~(I understood)!

そう、YIKIYAである。

 

会って30分程度で相手から出たグダ。このグダに対して、皆さんやりがちな反応が、

「なんで?」

「こうこうこうだから大丈夫だよ」

といった言葉での説明・論破などだ。


相手からの搬送グダが出た場合、私も時々やってしまうアクションだ。
これは、一見当たり前の行動に見えて相手に否定するポイントを与えてしまう。

 

この時に、先ずしてはいけない反応は、絶対言葉で相手に問い質したり、論理的に返すことだ。

 

女の子がグダる場合、大抵見ているのは、言質ではなく、グダを受けた相手の態度だと思われる。

 

<YIKIYAルーティン>
パレ搬グダの時に発動するルーティン、相手の意見を否定するわけではなく、一旦相手の態度を理解するムーブを取る。この時大事なのは、文字面では伝わらないが、余裕感だ。ニュアンスとしては、

・営業でいうと、部下が得意先に失態をした時に、お尻を拭きに行く上司の様に、

JOJOの奇妙な冒険であれば、Dioにボコボコにされる前のウィルソン・フィリップス上院議員の様に、

・ソープ狂なら、待合室でワンランク上の嬢を待つ時、ボーイが運んできた緑茶を受け取る時の様に、

位の余裕感は欲しい。

 

つまり「そんなのは想定の範囲内、みなまで言うな」的態度が重要なのだ。

 

昨今の界隈は、無理目に要求を投げて(強スクリーニング)、無理なら切るスタイルが主流だが、我々じじいPUAは、工夫が必要だ。まずは、相手の立場・状況を冷静に整理してみる。

・彼女は、アジア人男性好きな女性であり、比較的私に好意があること
・カリーナは、Social Girlタイプの女性であり(女性別タイプは、下記ブログ参照)、男性サイドに比較的良識的なムーブを求めること
未知との遭遇--Good morning NY “C”luster!!その①-- - How enjoy? (hatenablog.com)

・初めてのNYで土地勘が無く、見知らぬ場所に行くことに不安があること
・ヤニキ自身が自己開示を十分行えていないこと

 

状況にも依るが、今回の場合、カリーナは、単純に自分の身の危険を感じている様に思えた。


それもそのはず。ラテン国は、日本に比べて遥かに犯罪率が高い。
「知らない人には付いていってはいけない」という警戒心が、
日本の10倍以上あると思ってくれた方がいい。

 

ましてや、彼女は旅行者だ。
土地勘のない未踏の地で、見知らぬ男の家に行くことは、極端に言えば、生死に直結する判断であることは、想像に難くない。

 

‼Study‼
ラテン系諸国の犯罪発生率を以下に並べてみた。ここからも、ラテン系の女性の警戒心の高さが推定される。

(世界の殺人発生率 国別ランキング・推移 - GLOBAL NOTE(2020年) より引用)
例えば、ラテン諸国における10万人当たりの殺人の発生数は、エルサルバドル5位(37.16件)、ホンジュラス6位(36.33件)、メキシコ7位(28.37件)、グァテマラ20位(17.47件)と世界でも屈指の高さである。ちなみに日本は、144位(0.25件)と比較的安全に見える。

こういった背景を踏まえると、『彼女と十分に和んで安心感を与える時間が必要』だ。

 

私は、RIKIYAルーティンで余裕感を見せつつ、自己開示の説明を厚めにしてみることにした。また、彼女に「パレ搬の建前を作ってあげる」ことも大事だ。

 

私は、Google翻訳に易しく語り掛けた。

 

ヤニキ「俺さ、カリーナはすごいと思うんよ」

カリーナ「ん?」

ヤニキ「路上であったばかりの俺にこれだけ話してくれるって中々ないことよ」

カリーナ「ヤニキ君との話はすごい楽しいよ。でもお家に行くのはちょっと、、、」

ヤニキ「分かる分かるw びっくりするよねw 俺やったら、ちょっとでも怪しかったら速攻で逃げるもんww」

カリーナ「そこまでじゃないけどね笑」

ヤニキ「もっとカリーナと深い話がしたいから、静かな自宅で話したかったんだ」

カリーナ「それも分かるよ。けど、、、」

ヤニキ「OK。でも考えてみ?」

カリーナ「うん?」

ヤニキ「俺チンハッタンの●に住んでるんだけど、普通はヤバい奴は住めないってw犯罪者は、そもそもNYに来れないw」

カリーナ「確かにね、、、」

ヤニキ「さっきカリーナもNYの生活が気になるって言ってたからさ。せっかくの機会だから、30分位、俺の部屋覗いてみない?例のワインも出すし」

カリーナ「うーん、、、」

ヤニキ「とりあえずさ、悩むのは、実物を見てからでいいんじゃない?アカンかったら、またタクシーで帰ってくればええやん。代金位はこっち出すよ!」

カリーナ「うーん、、、」

ヤニキ「じゃあ、タクシー乗って、途中で気が変わったらやめよう!その時々の気持ちを大事にしよう。NYライフのどこがいいか、タクシーでプレゼンさせてよ!」

カリーナ「うん、、、」

ヤニキ「ぶっちゃけ、今の時点で興味なかったら、もう止めておこう。けど、少しでも興味あるなら、俺を信じてほしい」

カリーナ「うーん、、、分かった。けど、嫌になったら帰るからね」

ヤニキ「Of course!」

 

とりあえずの承諾を得た。しかしまだ、彼女は引き気味のテンションだ。
彼女の気が変わらないうちに、手を挙げてタクシーを呼び込む。


まぁまぁまぁルーティン(下記参照)を駆使しながら、彼女をタクシーに乗るように促した。
僕がチンハッタンでPUAになった日(ギラ~S●X編) - How enjoy? (hatenablog.com)


自分でこの搬送を思い起こしてみると、これは一見、『フットインザドア』で搬送までこじつけているように見えるが、思いっきりドアを閉められて骨折しかけている。
弾丸即を意識したあまり、生煮えの状態となっているのは否めない。

 

これは、タクシー内で和み直すしかない。
私は、タクシー内で気まずい雰囲気にならない様に楽し気な雰囲気を出した。
簡単な英語とGoogle翻訳スペイン語で、雑談をしつつ、私は脳内コンピューターをフル稼働させた。

自分に敵意が無いことを精一杯伝えるしかない。

 

ヤニキ「いや、ホンマに逆に俺が心配だから、マジでヤバかったら帰ろう。ホンマにそこは言ってくれ」

カリーナ「ん、、、」

ヤニキ「カリーナ、さっきお姉さんに俺の写真送ってたじゃん?お姉さんと連絡つく?」

カリーナ「付くけど何で?」

ヤニキ「おけおけ、じゃあ、お姉さんに連絡してよ。俺お姉さんに挨拶するわ!先ずはそこから始めよう」

カリーナ「姉に電話するの笑?」

ヤニキ「うん、俺が全然ヤバくない奴ってことを伝えたい。普通に挨拶するから、繋げてもらって結構よw」

カリーナ「いや~それは恥ずかしいよ笑」

ヤニキ「じゃあ、何かあった時のために、お姉ちゃんにうちの住所送っといて!×××だからw」

カリーナ「それ話すんだ笑 けど、ありがとう。一応送っておくね笑」

 

ケースバイケースだが、今回の場合は、自分が相手の敵ではないことを伝えないといけない。

今回の場合、相手はこちらの信頼不足でグダが発生している様に見える。
この場合、変に自分のことは隠さず、全てをさらけ出して相手の反応を見てみる。

 

それでも相手が拒否するなら、ゲームセットだ。
「行って良い状況か、そうでないか」の感覚値は養っていきたいところである。

ただ、当時の私は。アメリカで2即目を狙っていたこともあり、少々急いでいた感は否めなかった。ここは反省しなければいけない点かもしれない。

即までには、常に第三者の視点をおいて、冷静な判断が必要なのは言うまでもない。

 

会話は続いた。
次に私が取ったムーブはHIROYUKIルーティンだ。

 

<HIROYUKIルーティン>

 

これは、あのHIROYUKI氏が、Youtubeで披露していたテクニックの一つで、自分に向けられてる問題を、あたかも他人事の様に転嫁してみせる技である。

自分が怒られているにも関わらず、その怒りの矛先を自分ではなく、他人に逸らせる責任転嫁高等テクニックである。

 

例えば、客のクレーム処理をする時に、相手の怒りを自分に向けさせるのではなく、相手と『In the same boat』になって共通敵を作るのである。

(例)
クレーマー客「お前のとこの商品さぁ。マジでなってないわ」

ひろゆき「そうっすよねwいやマジで終わってますね。僕の会社」

クレーマー客「いや、ホントどうなってんだよ、お前のとこの会社」

ひろゆき「ホントお客さんの気持ち分かりますわ。段々僕もムカついてきましたもんw」

の様な具合だ。まぁただの責任転嫁であるが。

 

タクシーでカリーナに話しかける。

ヤニキ「そうだ!カリーナ!俺めっちゃいいアイデア考えた!!」

カリーナ「ん?」

ヤニキ「もし、うちに来てヤバいと感じたら、ダッシュで逃げてくれ!」

カリーナ「いや、相談する人違うw」

ヤニキ「むしろ、俺のアパートの近くに警察署があるから、Make a reservationしとこ!」

カリーナ「いやいやいやw」

ヤニキ「いやー不安よな~。マジで相談のるから、心配やったら俺に言ってくれ!」

カリーナ「それヤニキ君の言うセリフじゃないよ笑」

ヤニキ「いや、ガチガチ(Really Really)ww 俺はカリーナの味方だから(キリッ)」

カリーナ「何よそれ笑」

このルーティン、若干茶番な雰囲気だが、割と和めたりできる。
よく『会話で仮想敵を作る』という話があるが、自分に不信感を抱いている相手に、『仮想味方』になることにより、自分が『敵からいつの間にか相談される側になっているテイ』で、和めるルーティンである。

まぁただの責任転嫁であるが。

 

そうこうしている間にパレスに到着する。
いつもの様にベルボーイが、フロントドアを開けて迎えてくれた。

 

カリーナ「わぁ。ホテルみたいだね」

ヤニキ「いつもボーイがセキュリティしてくれるから安心だよ。ほら!ヤバいやつじゃなかったでしょw?」

カリーナ「うん。それは段々分かってきた。。。」

 

私のアパートは、割と作りが確りしている。
建物の造りと、しゃんとしたベルボーイを見て、少し彼女の不信感も拭えたようだ。

 

ヤニキ「とりあえず、部屋だけ見てみたら?NY生活がどんなのか見学して帰ろう」

カリーナ「うん。わかった。。。」

 

彼女を部屋に搬送する。

 

ヤニキ「はい、適当にそこのソファに座って~」

カリーナ「OK」

ヤニキ「はい、約束通り。ドア開けっぱなしにして話そう。で、カリーナはいつでも逃げられるようにドア側座って!」

カリーナ「OKOK、もう分かったから笑」

 

彼女をドアの方のソファに座らせる。

話もそこそこに、約束のワインを開栓して彼女の目の前でグラスに注ぐ、、、

 

ヤニキ「はいどうぞ」

カリーナ「ありがとう」

 

部屋に来てくれた彼女。
だが、その態度には、まだ硬さがあるようだった。
出されたワインにも手を付けず、彼女はソワソワしている印象だ。

ん~。。。少し状況が厳しい、、、
これでは、例えギラ付いたとしても、芳しい結果になるどころか、トラブルになってしまうかも 知れない。

硬くなったこの空気、、、どこか感じる見えない壁。

 

考えうるムーブは尽くした、、
これ以上、どうすればいいんだ、、、

 

、、、、

 

、、、、

 

、、、、

 

、、、、

 

もしかして、、、、!?

この子は、私に一服盛られるとでも思っているのだろうか?

 

いや、犯罪率が高い国から来たんだ。ありえなくはない。

ならばどうする?また、言葉で弄ってみる?
いや、口数が多いと、返って不信感を持たれてしまうかもしれない、、、

ならば、この状況を、どうにかして行動で打破しなければならない。

 

私はふと閃いた。

 

ヤニキ「あ!ちょっと待って!」

カリーナ「え??」

 

私は、不意にカリーナの持っているグラスのワインを私のワイングラスに移し替えた

彼女が呆気に取られている間、それを彼女の目の前で一気に飲み干す。

 

ヤニキ「んぐんぐんぐ、、、!!



カリーナ「!!!???

ヤニキ「かぁー!うーん、セーフティー!!!(マジ基地スマイル)

 

、、、、

 

、、、、

 

、、、、

 

カリーナ「、、、、、、フフッ笑 いや何してんのよ笑」

 

彼女の表情が少しほころんだ。

 

ヤニキ「いや、だって。俺、絶対俺犯罪者として見られているでしょw」

カリーナ「あなたが飲み物に何か入れようとしてたって?」

ヤニキ「いやいやいや、そんなことは絶対しないけど、君の国って日本より物騒って聞いたからさ」

カリーナ「うん、普通は知らない人の家にいきなりは行かないよ。けど、そこまで疑ってないのに笑」

ヤニキ「I'm a little bit crazy, but I'm not a bad man(おどけたポーズ)」

カリーナ「hahaha!」

 

張り詰めた緊張の糸が切れた気がした。

 

私は、おどけた態度から少し声色のトーンを落とし、少し真面目な表情をしながら、「ゆっくりと」自分の気持ちを話した。

ヤニキ「ちょっとやり過ぎかな笑 But......」

手元のGoogle翻訳のマイクに丁寧に語り掛ける。

 

ヤニキ「君は勇気を出して俺のうちに来てくれた。。。。そんな君の大切な旅行を嫌な思い出にしたくないんだ!

 

翻訳文を見せながら、ジッと彼女の目を見つめる。

 

カリーナ「Oh......

ヤニキ「少なくとも俺と会ったからには、その時間はNYで最高の思い出を作ってほしい

カリーナ「ヤニキ君。。。。」

 

カリーナが目を逸らさずこちらを見ている。
この光景、安っぽい、昼ドラだと思うだろう??

残念ながら、全部実話なのである。

 

私はアメリカに来て、今現在、何人かストリートで出会ったラテン系の女性を即った経験があるが、相手が自分にIOIを持っている時においては、最終的な口説きは、情熱的に押していった方が、相手も火が付きやすいと感じている。

 

私は「誠意」「情熱」を持って畳みかけた。

 

ヤニキ「いくら俺が悪い奴で、上手いことを言っても、貴方の心は変えられないです(原文ママ)」

ヤニキ「しかしながら、私は貴方と仲良くしたいです、そしてもっと貴方を知りたいです(原文ママ)」

ヤニキ「だから私は、行動で示したかったのです(原文ママ)」

ヤニキ「私はあなたを不幸にするつもりはありません(原文ママ)」

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

私の五月雨式メッセージに対して、カリーナも翻訳でメッセージを紡ぐ。

カリーナは、ハニカミながらGoogle翻訳に語りかけた。

 

カリーナ「ヤニキ君。あなたがそれを考えることが、本当に嬉しいです(原文ママ)」

カリーナ「あなたが悪い人でないことは分かりました。ありがとう(原文ママ)」

カリーナ「私も楽しい思い出を作りたいです(原文ママ)」

 

誠意が通じた瞬間である。

 

後付けかもしれないが、この情熱かつ誠意的な行動が、ラティーナの心に刺さったのかもしれない。

 

女は行動を見ろ、その代わり男は行動で示せ!!

 

時代は『誠実系ナンパ』ではなく、『誠意系ナンパ』なのです!!!(多分違う)

 

 

それから少しの間、カリーナと私は和んだ。
さっきよりも心の距離がグッと近くなった気がする。いや、実際ソファでの彼女との距離は、肩が触れ合うぐらいのspaceに戻っていた。

 

漂っていた緊張感は、嘘のように和やかなムードに変わっていた。
一つのリアクションでこんなに空気が変わるのか、、、

 

だから、ナンパは面白い

 

たわいのない会話の後。そろそろ頃合いか。
仕上げ(キス)にかかる。

 

キスまでのムーブは、『顔立ちルーティンだ』。
私は、ゆっくりとした、少し内緒話をするトーンで口調を変えた。

 

ヤニキ「つくづく不思議なんだけど、人種が違うと全然顔立ちが違うよね」

カリーナ「そうだね笑」

ヤニキ「カリーナのめっちゃ目おっきい!交換してほしい」

カリーナ「私はヤニキ君の目も可愛くて好きだよ」

 

彼女はこぼれるような瞳で、ジッとこっちを見た。

 

ヤニキ「ありがと笑 けど、俺の唇はラテン級にデカいから嫌なんだよねwラテンの人って唇厚めじゃない?」

人差し指で軽く彼女の唇に触れる。拒否反応はない。

カリーナ「え~けど、ヤニキ君の唇はチャーミングだと思、、、ん、、、、」

 

不意に仕掛けるキス。
それを受け入れる様に彼女が目を閉じた。
(最近は、いきなりキスからギラ付くことはしていないが、当時は情熱的なアプローチだったのか、キス先行だった)

 

次第に激しくむ貪りあう二人。

 

こちらから、誠意と情熱的なアプローチを仕掛け、彼女もそれに答えてくれた。
もうそこには、安心感と甘い空気が出来ているのである。

これが、雰囲気作りだ(多分違う)

、、、、

 

激しく貪りあうキスの後、私は悪戯な表情を浮かべて彼女に問いかけた。

 

ヤニキ「ねぇ、、、ドア開けっぱなしだけどどうする??止めとく?

 

、、、、

 

、、、、

 

、、、、

 

カリーナ「え~、、、、もぅ笑 早く閉めて来て❤

 

こうして私は、ラテンの素晴らしさを堪能した。

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

さて皆さん(浜村淳風)。
お待ちかねのエロ描写でございます(だから誰が待っとんねん)。

完全に蛇足なので読み飛ばし可能です。それではメイクラブを始めようか。

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

濃厚なキスを交わし、二人はベッドルームへ移動した。

 

彼女の来ていた、薄手のTシャツとスキニージーンズを脱がせる。
彼女は、少し背が低いが、その体型は、流石ラテン女子と思わせるようなボンッキュッボンなエロス溢れる肉体だった。

 

胸もそうだが、1番目がいったのは、褐色の色味がかかった「ブリンブリン」と震える彼女の『美尻』だ。その2つの『山』には、伸縮自在の蛍光イエローティーバックが映えていた。

 

 

*お尻の形は上段、パンツの形は下段、画像は当然イメージ()だ

 

ひとしきりの愛撫で彼女を攻めたあと、彼女が私の愚息を攻撃する。
パンツをズラし、元気になった愚息を、彼女がぷっくりとした唇でゆっくりと愛撫する。。。

 

さぁ、激しいラテンダンスを見せてもらおうか!!

 

、、、、

 

、、、、

 

、、、、

 

ぬる~

ぬる~

ぬる~

 

 

 

!!?

 

 

 

ぬる~

ぬる~

ぬる~

 

 

 

!!?

 

何だこれは?!

この子、、、、まさか、、、

 

 

 

 

「とてもとても丁寧な暮らし舐め」

をするではないか。

 

 

あれ、グァテマラってポリネシアンセッ●ス国でしたっけ??!

 

‼Study‼
(Nukiペディアより引用)
ポリネシアックスとは、よりも精神的な交わりを重視し、通常は数秒しか持続しない男性オーズムが長時間持続する。ポリネシアン・セッには様々な方法がある。

 

もうこれは、『ぬるっと搬送』どころではない。

私の息子は、グァテマラではなくガチになっていた。

 

その焦らしに耐えきれず、私は思わず彼女に覆いかぶさった。

『んんん、もう我慢できない!!』である。

 

(126) CM 食品/1995年平成6年/ケロッグ/ケロッグ コンボ/「もう我慢できない」 - YouTube

、、、、

 

美味しさ合体

 

 

 

、、、、

 

、、、、

一しきりの愛撫とせめぎあいのあと、私はふと淫らなアイデアを思いついた。
その欲望を満たすべく、彼女に要求する。

 

ヤニキ「カリーナ、ちょっと四つん這いになって」

カリーナ「え?こう?」

 

彼女をベッドに四つん這いにさせて後ろから眺める。

 

ブリン!!

 

筋肉質かつ程よい脂肪の乗った肢体と、褐色の肌、ボリューミーなお尻が、この体勢で更に妖艶な雰囲気を醸し出していた。
*画像は貼れないので、聡明な読者は、SpankB●ngで『Latina Hip Twerking』で検索してくれ。

 

私は、おもむろに、そしてゆっくりと、後ろから彼女を突く。

 

カリーナ「あ、あん❤」

彼女が可愛い嬌声を上げる。

30突きほど、ゆっくり時間をかけて彼女の反応を堪能した後、、ふと下を見下ろす。

 

そこには、私のストロークに波打つアグア山とフエゴ山(グァテマラの山々。共に3500m超級)が聳え立っていた。

 

私に突かれるたびに、プリンのCM宜しく「ブリンブリン」と2つの山が波打つ。

 

絶景じゃねーか。
思わず腰のスピードも加速してしまう。

激しくなる私のストロークに、思わずカリーナも母国語が出る。

 

カリーナ「ああああん❤××××××(スペイン語)!!!」

 

その反応を見て、私は、おもむろに彼女のお尻の真上に右手を挙げた。

そのまま和太鼓の天地上下の構えを取る。

教えてやるよ。太鼓のルールを

 

スパーン!

 

私は、無言で振り上げた右の手のひらを彼女の右半分のヒップに打ち付けた。

肉感のあるヒップが、ブルンと揺れる。

 

カリーナ「あん❤(びくっ)」

 

スパーン!

そのまま、反対の左手で、彼女の左ヒップを打ち付け止める。

カリーナ「あ❤(びくっ)!」

ヤニキ「痛い?」

カリーナ「ううん、、、」

 

スパーン!

カリーナ「あん❤」

ヤニキ「You like this, right?」

カリーナ「、、、Yeah❤」

 

スパーン!

カリーナ「あぅ❤」

 

以下ループ。

 

『なぜ男は良い尻を見ると叩きたくなってしまうのか?(1919年:民明書房刊)』

 

私は、バックで彼女を犯しながら、スパンスパンとテンポよく彼女のケツヅツミを鳴らした。

 

しかし、このスパンキングただ闇雲に叩けばよいのではない。
時に優しく、時にフェイクを混ぜ、時に強弱をつけながら、バリエーションを増やし、アクセントをつけるのた。

 

このトリッキーな動きに、彼女の息遣いもだんだん激しくなる。

 

この技術は、その昔、筆者が社会人デビューした頃、ふと立ち寄った
渋谷のハ●ニングバーで、謎の変●紳士『バロンさん』から習得した技法だが、これはまたの機会に詳しくお伝えしよう。

 

スパンスパンスパン!!

カリーナ「あん❤あん❤あん❤!!!」

 

スパンスパンスパン!!

カリーナ「ぁん❤ぁん❤ぁん❤!!!」

 

スパンスパンスパン!!

カリーナ「Yes❤あん!!❤あん!!❤あん!!❤!!!」

 

以下、ループ。

スパンキングをが止まらない。
正にスパンキングかつおである。

 

この万能感と征服感。それに反応してくれる情熱的なラテンのレスポンス!
これが情熱大陸か!!!

 

一心不乱にスパンキングを続ける。激しくなるストロークと、カリーナの反応に、次第に私の愚息は限界に近づいていた。

 

ヤニキ「ヤバ!この光景エ●過ぎるでしかし!ああ、、、俺も、もう!!」

 

ちー●ぼ〜いいぃく〜いぃく〜〜〜!!!

 

E・Q・E・Q!!!

 

1・9・1・9!!!

 

ヤニキ❤

 

ちー●ぼ〜いいぃく〜いぃく〜〜〜!!!

 

E・Q・E・Q!!!

 

1・9・1・9!!!

誠意❤

 

こうして私のラティーノは、ムーチョなサルーを経て、グァテマラの山々を
『踏破』
した。

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

・・・・

 

すみません、完全に調子に乗り過ぎました。大変申し訳ございませんでした。

*なお、今回1919誠●様サイドの許可は、頂いておりません。最近拝読した、ジャックミガーさんのブログに完全に影響されました。

 

一戦交えた後、息絶え絶えになりながら、ふと気が付くと、辺りは夜の時間になっていた。

 

彼女は、明日予定があるそうだ。私は彼女を放流することにした。

これで私の弾丸即エピソードも終了。。。いや、これで終わりではない。

 

さぁ、リスクヘッジの話をしようか。

 

さて、この状況ををおさらいすると、私は彼女と出会って1時間程度でS●Xをしている。
客観的に見れば、これは非常に危険な行為だ。

ブログを書いておいてなんだが、正直このやり方はそのままマネしない方がよい。

一方で、ビックシティでは、弾丸即にある程度理解のある(遊び慣れている)女の子を、探す・スクリーニングを掛ける、ヘッジすることが重要なポイントになってくる。

基本的な考え方は同じだが、今回の女の子は、少々そういった状況と違うことを付け加えておきたい。

 

今回の様な場合、安全な即のためには、アフターケア・和みが一つのポイントになると思う。

以前、筆者は、あるブログで、リアルに弾丸即で逮●された人の記事を見たことがあった。

内容は省くが、ニベア弾丸即→ノーケア放流→逮●といったムーブだった。
そこで女の子の気持ちがどう変わったかは分からないが、後日良い気はしなかったのだろう。

弾丸即をした時ほど、事後に相手に気持ちよくなって帰ってもらうこと、放流まで丁寧に和んだり、相手に気を遣ったり、送ってあげたりと最低限のケアに努める。

挿入=ナンパ終了ではないのだ(自戒を込めて)

 

カリーナ「ああ、もうそろそろ帰らなくちゃ」

ヤニキ「ホテルまで送っていくよ!」

カリーナ「ええ、いいの?」

ヤニキ「言ったでしょ。しっかりと送り届けるのが、男の役割でしょ。それに心配だし(これは本当)」

カリーナ「ありがとう。優しいね」

ヤニキ「Yeah. I’m gentle man」

カリーナ「笑」

ヤニキ「本当はもう少しいたかったな」

カリーナ「ヤニキ君、、、」

ヤニキ「けど、今回は旅の思い出で終わっておこう。この状態でお別れした方が、諦めもつくしね」

カリーナ「さみしいけど、しょうがないね」

ヤニキ「またさ、こっちに来たときは色んな所を案内するよ!」

カリーナ「うん、また連絡する!」

 

これは賛否両論あるのだが、『少し好意と未来を含ませた』話し方をした。
これは、ずるいやり方。遊びと言いつつも、相手の印象を良くするために出た、少し色の入った言葉。

 

色を使うかどうかは個人のスタンスに依るが、こういうところは、相手の為にも確りと考えていかないといけない。

 

その後、小一時間かけて、彼女をホテルの部屋まで確り送り届ける。
その間、より一層相手との距離感を縮める様に意識した。所謂恋人的ムーブである。

 

ヤニキ「ありがとう。またいつか」

カリーナ「うん」

 

濃厚なKissをして、彼女の部屋を後にした。
彼女は、今回の出会いに満足してくれていた様子だった。

 

ちなみに、このやり取りについては、
・彼女とのやり取りの音声はすべて記録する
・相手のホテルの部屋まで搬送して、確り和んでる様子をホテルのカメラに残す
というムーブをした。

 

正直そこまでしなくても、、、と私も思うのだが、取れるムーブは全て手を打っておく。

 

キモイムーブかもしれないが、仮にリーガルリスクを考えると、自分の主張は出来るだけ証明出来る材料を残しておかなければならない。


また、女心は非常に変わりやすい。
そして、生殺与奪の権利は彼女達が握っているのだ。

 

ベースの考え方は、
・証拠を第三者的な視点で残すこと
・なによりも、相手に気持ちよく帰ってもらうこと
2ポツ目が、何より重要だ。

 

本件とは異なる、相手が美人局や突発的な要素も絡んでくるトラブルについては、ディープなノウハウを提供している良Tipsもあるので、色々探してみると良い。

その後の連絡手段の交換は、各自の状況によるが、放流後のやり取り含めケアするまでがナンパである。

 

PUAなら最後まで踊り切れ!

 

 

・・・・・・

 

・・・・・・

 

しかし、このムーブがマズかった。。。。

 

・・・・・・

 

・・・・・・

 

1カ月後、、、某オフィス

 

上司さん「ヤニキ君、この数字ちょっと想定よりも甘くない?どういうロジック使ってるの?」

 

ヤニキ「いやそれはですね。かくかくしかじかで。。。」

 

上司さん「だったらこの想定も入れないと。悪いけど夕方の打ち合わせまでやり直ししてくれない?」

 

ヤニキ「イエッサー」

 

いつにも増しての激務。
最近、初期の頃よりも仕事が増えただろうか。
日々積み上げられていくタスクに、私はクタクタになっていた。

 

この頃は、深夜帰宅もザラではなく、休日も仕事に追われており、まともに外にすら出られていない。
今日も朝までプレゼンの準備だ。その前にこの突発的なフリに対応しなければならない。私は頭を抱えた。

ブブブブ、、、


そんな時、私の携帯が震えた。私の元に一通のメールが届く。
それは、あの時連絡先を交換したカリーナからだった。

テキストメッセージには、一通のメッセージと共に奇麗な浜辺を背景とした彼女のセルフィーが添付されていた。

 

カリーナ「ヤニキ君久しぶり。今日は海がきれいだったよ、、、Kiss!ヤニキ君と今度は一緒に」

 

おいおい、IOIバチバチじゃねーか

 

あの時、休日の思い出にしておこうと言ったものの、恋人的ムーブもあってか、彼女の中では、確りロマンスは続いていたのだ、、、

 

ヤニキ「カリーナ、ありがとう。けど、これから中々連絡は返しづらくなるかもしれない」

やんわりと距離取るメールを打つ。

カリーナ「うん、それでも貴方が私に連絡してくれると嬉しいです」

 

それからことある毎に、

 

カリーナ「ヤニキ君調子はどう?私は仕事頑張ってるよ」

カリーナ「たまにあの時のことを思い出します」

カリーナ「今日は友達とビーチに来たんだ」

 

といった、彼女からのLove letter from Guatemala(ザオラルメール)は、3カ月ほど続いた。

 

弾丸即の後にロマンスのフレーバーを散りばめたつもりが。

 

ガッツリ色恋させてしもとるがな。

 

やれやれ、まだまだ自分は遊びの作法がなってないようだ。
PUAとしては反省点はあるが、一人の男としては、女の子を魅了出来たということか、、、(いや、ダメです。反省してます)

 

それでは皆様、Show the 誠意!
弾丸即は計画的に!
色恋ムーブは控えめに!

 

(いや、知らんがな)

 

 

--------English Ver for US friends--------

(Plot of the previous episode)

Yaniki succeeded in picking up Carina, who was traveling from Guatemala to New York.

She was interested in Asian men and close the distance between our hearts.
Yaniki asked her to come to  his home, but Carina exposed her vigilance!

Will Yaniki be able to decide the bullet sex with her? !!

 

------------------------------------------------

Carina: Oh, I don't want to go to your home because it's a little scary.

Yaniki: "Huh?"

Yaniki's face fell on her for a moment at her words, which were a mixture of bewilderment and caution.


By trying to invite her to the home, she had a good mood earlier had turned into something of an aloof atmosphere.

 

This is bad situation.

 

Carina:"It hasn't even been an hour since we met, and I don't know who you are."

 

Carina: "So I'm pretty nervous about going to your home."

 

・・・

 


・・・

 


・・・

 


・・・

Her reaction is a natural reaction without thinking calmly. Rather, you could say that this is the reaction of a normal girl.

How will Yaniki react to the other party's rejection? !

 


upset?


Confused?


Reprimand?

 

Give up?

 

anger?

 


Which card should I use?
How should I overcome this situation? 

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 

Yaniki “I know, I understood!”

 

Carina: “Yeah, we just met, so I’m a little scared.”

 


Yaniki “I know, I understand!”

 


Carina: "I think we need to get to know each other more."

 


Yaniki “I know, I understand!”

 

Your reaction that everyone tends to do to this resistance is,

"why?"

"It's okay because it's like this"

It is an explanation and refutation in words such as.


This looks like an obvious action at first glance, but gives the other person a point of denial.

 

At this time, the first reaction must be done is never to ask her with words or respond logically.

When a girl is resistant, we should show a relaxed attitude to her.

 

In other words, it is important to have the attitude of "I understood your thinking, and this is within the scope of my assumptions.  Don't mention it directly."

 

Nowadays, Japan's Nanpa style, the mainstream style is to make requests (strong screening) forcefully, and they cut them if it is impossible, but we need to devise. First of all, I have to try to organize the situation of the other party calmly. 
・She likes Asian men, and there is a comparative IOI on me
・Carina is a Social type woman (see the blog below), and prefers to relatively sensible moves from the male side.
・It is her first time in New York, and she is unfamiliar with the area, so she seems to be worried about going to an unfamiliar place.
・ Yaniki himself has not sufficiently communicated self-disclosure.

It depends on her situation, but in this case, Carina seemed to feel she was in danger simply.

 

Latin countries have much higher crime rates than Japan.
I believe the wariness of people she doesn't know is more than 10 times as many as in Japan.

After all, she is a traveler.
It is not hard to imagine that going to a stranger's house in an unfamiliar place would be a life-or-death decision.

 

!! Study!!

Below is a Ranking of crime rates in Latino countries. From this, too, the height of the Latin women's wariness can be estimated.

(World homicide rate Rankings and trends by country - quoted from GLOBAL NOTE (2020))
For example, the number of homicides per 100,000 people in Latin countries is 5th in El Salvador (37.16 cases), 6th in Honduras (36.33 cases), 7th in Mexico (28.37 cases), and 20th in Guatemala (17.47 cases), and Japan looks relatively safe at 144th place (0.25 cases).

 

Based on this background, "I need enough time to get along with her".

I decided to give a thick explanation of self-disclosure while showing a sense of leeway. And then it's also important to make a reason to go to my home.


I spoke to Google Translate.

 

Yaniki: “I think you are amazing.”

 

Carina: "Huh?"

 

Yaniki: "It's not easy for you to speak to me this much when you've just come here."


Carina: "Talking with you is a lot of fun. But ..."


Yaniki "I know, I understood. you're surprised, aren't you?"


Carina: "It's not that far, though...."

 

Yaniki: "I wanted to have a deeper conversation with Carina, so I wanted to talk to her in a quiet home."


Carina: "I understand that too."


Yaniki: "OK. But think about it?"

Carina: "Yes?"

Yaniki "I live in ● in Manhattan, but normally bad guys can't live there. Criminals can't come to NY in the first place. haha"

 

Carina: "Sure..."

 


Yaniki: "Just now, you said she was curious about her life in New York. Since it's a rare opportunity, why don't you take a 30-minute peek into my room?"

 


Carina: "Hmm..."

 

Yaniki: “Then let’s take a taxi and stop if we change our minds!

 

Carina: "Yeah,,,"

 

Yaniki: "Frankly, if you're not interested at this point, let's stop. But if you're even slightly interested, trust me."

 

Carina: "Hmm, I understand."

 

Yaniki “Yeah!”

 

I got tentative consent. However, she is still in tension.
I raised my hand to hail a cab before she changed her mind.

 

She used a routine (see below) and encouraged her to take a cab.

 

I had to talk to her to make her relaxed in the taxi.
I tried to create a cheerful atmosphere so as not to create an awkward atmosphere in the taxi.

Yaniki: "No, on the contrary, I'm worried about him, so if it's really dangerous, let's go home."

 

Carina "?"

Yaniki: "Carina, you sent a photo of me to your sister, didn't you? Can you get in touch with your sister?"

Carina: "Yes I can, but why?"

Yaniki: Okay, then call your sister. I'll say hello to her!

 

Yaniki: Okay, then call your sister. I'll say hello to her!

Carina: Are you going to call your sister lol?

Yaniki: “Yeah, I want to tell you that I’m not dangerous at all.

Carina: "No~ that's embarrassing lol"

Yaniki: Then, just in case something happens, send my address to your sister!

Carina: "What are you talking lol? But thank you, I'll send it to you just in case lol"


It's case by case, but in this case, I have to tell them that I'm not her enemy.

In this case, it seems that the other party is suffering from a lack of trust.
In this case, don't hide strangely and expose everything and see her reaction.


If she still refuses, it's a game set.
We must cultivate a sense of "Is it a good situation to go to or not?"

But at that time, I could not deny the feeling that I was in a bit of a hurry, partly because I was aiming for the second time s●x in the United States. This may be a point to reflect on.

Needless to say, it is necessary always to keep a third party's point of view and make calm judgments.

 


Conversation continued.
The next move I took was the HIROYUKI routine.

<HIROYUKI routine>

This is one of the techniques that Mr. HIROYUKI was showing on Youtube, and it is a technique to transfer the problem directed at himself as if it were someone else's problem.

It is an advanced technique of passing the blame, which allows you to direct the anger toward others, not yourself, even when you are being scolded.

For example, when dealing with customer complaints, instead of directing the other party's anger toward you, you can become "in the same boat" with the other party and create a common enemy.

(example)
Customer: "This is your product. Seriously, it's not."

Hiroyuki: "That's right w no, it's really over. My company."

Customer "No, really, what's going on with your company?"

Hiroyuki: “I really understand how you feel.

It's like It's just a transfer of responsibility.

Talk to Carina in the taxi.

Yaniki: Yes! Carina! I had a really good idea!!

Carina: "Huh?"

Yaniki: "If you come to my house and feel unsafe, dash away!"

Carina "No, it's not your line lol"

Yaniki: There is a police station near my apartment, so make a reservation just in case!

Carina "No, no no w"

Yaniki: "No, I'm really going to give you advice, so if you're worried, tell me!"

Carina: That's not what you say, lol

Yaniki ``No, really, really lol I'm Carina's ally (sharp face)''

Carina: "What the hell is that, lol ?"

This routine has a slight farce atmosphere, but it can be softened relatively.
There is often talk of ``creating a virtual enemy in a conversation'', but by becoming a ``virtual ally'' with someone who distrusts me, I'm ``a side to be consulted by the enemy before you know it.

But It's just a transfer of responsibility lol.

Arrived at my home while we were talking.
As usual, the bellboy opened the front door and greeted me.

Carina: "Wow. It looks like a hotel."

Yaniki: “Bell boys are always there for security, so you can rest assured.

Carina: Yeah.

My apartment is relatively well clean made.
Seeing the construction of the building and the neat bellboy, it seemed her distrust was wiped away a little.

Yaniki: “For now, why don’t we just look at the room?

Carina: "Yeah, I understand..."


I take her to my room.

 

Yaniki: Yes, please have a seat on the sofa over there~

Carina "OK"

Yaniki: Yes, as promised. Let's leave the door open and talk. And Carina, sit next to the door so you can escape at any time!

Carina: "OK OK, I already understood lol"

 


Have her sit on the sofa by the door.

After talking about it, she opened the promised wine and poured it into a glass in front of her...

 


Yaniki: "Yes, please."

Carina "thank you"

 


She came to her room. However, there still seemed to be cowered in her attitude.
She didn't even touch the wine that was served to her, giving the impression that she was restless.

Hmm. . . The situation is a little tough
In this case, even if I approach her deeply, far from a good result, it may cause trouble.

This hardened air... an invisible wall that feels somewhere.

 


I've made all the moves I can think of,
What more should I do

 


,,,,

 


,,,,

 


,,,,

 


,,,,

 


Maybe,,,,! ?

Does she think that I get roofied?

 


It's natural to think it for her because she's from a country with a high crime rate.

So what do I do? if you talk a lot, she may end up with a sense of distrust.

I have to somehow break through this situation with action.

 

I suddenly had a flash.

 

Yaniki: "Ah! Wait a minute!"

Carina: Ha?

I suddenly transferred the wine in Carina's glass to mine.

I gulp it down in front of her while she is dumbfounded.

 


Yaniki: “Glub-glub…!!”

 

Carina: “!!!???”

Yaniki "Oh! Safety!!! (Crazy Smile)"

 


,,,,

 


,,,,

 


,,,,

 


Carina: "Heh, heh, what are you doing?"

 


Her expression softened a little.

 


Yaniki "No, because you must have thought I'm definitely a criminal, right?"

Carina: You were trying to put something in your drink?

Yaniki: “No, no, I would never do that, but I heard that your country is more dangerous than Japan, so I thought so.”

Carina: Yeah, normally I don't go to strangers' houses all of a sudden.

Yaniki "Yeah, I'm a little bit crazy, but I'm not a bad man"

Carina "hahaha!"

 


It felt like the string of tense tension had been cut.

 


From my humorous attitude, I lowered my tone of voice a little, and with a slightly serious expression on my face, I spoke "slowly" about my feelings.

Yaniki "Maybe it's a bit overkill, lol But......"

Spoke politely into the microphone of Google Translate at hand.

 


Yaniki: You mustered up the courage to come to my house...I don't want your precious trip to become a bad memory!

 


I stare into her eyes while showing the translation.

 


Carina "Oh......"

Yaniki: "At least since you met me, I want you to make the best memories in New York during that time."

Carina: Yaniki

 


Carina is looking at me without looking away.
Do You think this scene is a cheesy daytime drama??

It's all true.

 


I came to the United States, and now I have experience with some Latino women I met on the street. I feel that it is easier for her to catch fire if I can be aggressive.

 


I said with "sincerity" and "passion."

 


Yaniki: No matter how much I'm a bad guy and say good things, I can't change your mind."

Yaniki: "However, I would like to get to know you better."

Yaniki: That's why I wanted to show my thinking in action

Yaniki "I don't mean to make you unhappy"

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


In response to my message, Carina also spins a message in translation.

Carina spoke to Google Translate with a smile.

 


Carina: Yaniki, I'm really happy that you think of that

Carina: "I know you're not a bad person. Thank you"

Carina: I want to make fun memories too

It is a moment of sincerity.

 

It may be an afterthought, but this passionate and sincere action may have stuck in Latina's heart.

 

Women are apt to see men's actions, so men should show their actions! !

 

The era is not "sincere pick-up"! ! ! (probably)

 

After that, Carina and I talked and relaxed for a while.
I feel that the distance between our hearts has become much closer than before. Actually, the distance between her and me on the sofa had returned to a space where her shoulders could touch each other.

 


The tension that had been drifting had turned into a calm mood that seemed like a lie.
How can one reaction change the atmosphere so much?

 


That's why Nampa is fun

 


After a conversation, I tried to take a finish (kiss).


The move up to the kiss, I used "a facial routine".
I changed my tone to a slow, slightly confidential tone.


Yaniki: "It's really strange, but different races have completely different facial features."

Carina: "Yeah, lol"

Yaniki "Carina's eyes are so big! I want you to exchange them."

Carina: Really? I also like your eyes because they're cute.

 


She stared at me with big eyes.

 


Yaniki: "Thank you, and my lips are as big as Latins, aren't they? and you?"

Lightly touch her lips with your index finger. She didn't deny my touch.

Carina: Yes think Yaniki's lips are charming...nnn

 


An unexpected kiss.
She closed her eyes as if accepting it.
(Recently, I didn't suddenly do from kisses, but at the time, it was a passionate atmosphere, and I kissed at first.)


The two gradually greedily devour each other.


From here, I set up a sincere and passionate approach, and she answered it.
There is already a sense of security and a sweet atmosphere there.

,,,,


After a passionate kiss, I asked her with her mischievous expression.


Yaniki: "Hey, the door is open all the time. What should I do? Can I stop it?"

 


,,,,

 


,,,,

 


,,,,

Carina: "Ah~,,,, lol Hurry up and close it❤"

 


This is how I enjoyed the wonders of Latin.

 

Well, everyone.
This is the long-awaited erotic depiction (so who is waiting?).

Since it is completely superfluous, it can be skipped. Let's start a make love.

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

After exchanging a deep kiss, the two moved to the bedroom.

She took off the thin T-shirt and skinny jeans she was wearing.
She was a little short, but her figure was a body full of eros that made you think of a Latin girl.

The same goes for her breasts, but the first thing she said was her ``beautiful butt'' with a tinge of brown and trembling. The two 'mountains' reflected her flexible yellow tea bag.

 

 

 

*The shape of the buttocks is on the upper row, the shape of the pants is on the lower row, and the image is, of course, an image.

 

After attacking her with one stroke of her caress, she attacks my Bad dick.
She slides her pants and slowly caresses with her plump lips. . .

 


Come on, let's show you a fierce Latin dance! !

 


,,,,

 


,,,,

 


,,,,

 


Slimy~

Slimy~

Slimy~

 

 

! ! ?

 

 

Slimy~

Slimy~

Slimy~

 

 

! ! ?

 


what is this? !

She... no way...


"Very, very polite licking"
does it.


Was Guatemala a Polynesian s●x country? ? !

 

My son was not Guatemala but Gachi-La.

 


Unable to endure her teasing, I involuntarily leaned over her.

"Hmm, I can't stand it anymore! !."

 


,,,,

 


,,,,

After a series of caresses and inserts, I suddenly came up with a lewd idea.
I request her to fulfill my desires.

 


Yaniki: Karina, get down on all fours

Karina: ? Like this?

 


I put her on the bed on all fours and watched her from behind.

 


Brin! !

 


Her muscular body with just the right amount of fat, brown skin, and voluminous buttocks created an even more bewitching atmosphere in this position.
*I can't post images, so smart readers can search for "Latina Hip Twerking" on SpankB●ng.

 


I poke her from behind her slowly and slowly.

 


Karina: "Ah, An❤"

She lets out her cute growl.

After enjoying her reaction slowly for about 30 hits, I suddenly looked down at her.


Over there, Mt. Agua and Mt. Fuego (Mountains of Guatemala. Both over 2000mile class) towered over.

 


Every time I poke it, two mountains undulate, "Bling Bling" like in a pudding commercial.


Isn't it a superb view?
Involuntarily, the speed of my waist also accelerates.

Karina's mother tongue comes out unintentionally to my stroke which becomes intense.

 


Karina ``Aaaaan❤××××××(Spanish)!!!''

 


Seeing her reaction, I slowly raised her right hand above her buttocks.

As it is, take the stance of the top and bottom of the Japanese drum.

I'll tell you. taiko drum rules

 


Spahn!

 


I hit her right half of the hip with my right palm, which I silently raised.

The fleshy hips sway with Brun.

 


Carina "An ❤ (shook)"

 


Spahn!

As it is, I hit her left hip with her opposite left hand.

Carina: "Ah❤ (shook)"

Yaniki: "Does it hurt?"

Karina: "No..."

 


Spahn!

Karina "An ❤"

Yaniki “You like this, right?”

Karina「、、、Yeah❤」

 


Spahn!

Karina "Au❤"

 


Loop and loop.

 


I slammed her well in her back again and again.


However, this spanking should not just be hit blindly.
Sometimes it's gentle, sometimes it's fake, sometimes it's strong and weak, increasing variations and adding accents.


This tricky move made her hotter and hotter.


It's a technique I learned from a mysterious, strange gentleman, Mr. Baron, at a fetish bar in Shibuya, but I'll tell you more about it another time.

 

This sense of omnipotence and conquest. A passionate Latin response that reacts to it!
Is this the Yucatan peninsula!? 


Continuing spanking single-mindedly. My Jonny was gradually approaching the limit due to the intense strokes and Karina's reaction.

 


Yaniki ``Omg!

 


Thus my Latino climbed through the mountains of Guatemala by the mucho saloo,.

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


・・・・

 


I am very sorry for pressing my luck!


After the ''dance'', I was out of breath, and when I suddenly noticed, it was nighttime.

 


She said she had plans for tomorrow. I decided to release her.

This concludes my Bullet S●x. . . No, this is not the end.

 


Now, let's talk about risk hedging.

 


Let's review this situation, I met her and had sex with her about an hour later. Objectively, this is a very dangerous act.

I wrote the bullet s●x episode in this time, but honestly, it's better not to imitate this method as it is.

On the other hand, in Big City, it is important to find, screen, and hedge girls who have some understanding of bullet s●x (accustomed to playing).

The basic idea is the same to this, but I would like to add that the girl this time is a little different from that situation.


In a case like this, I think that aftercare of mind will be one of the key points for a safe and immediate response.

Once upon a time, I had seen an article on a blog about a person who was actually arrested for bullet being s●x.

I won't go into the details, but it was a move like Bullet s●x in outside → Release in a hurry → Arrested by blowing her whistle.
I don't know how the girl's feelings changed there, but she probably didn't feel good afterward.

The quicker and quicker you try to take care of the minimum, such as having her feel comfortable after the fact, caring for her, and sending them off.

Insertion = not the end of picking up!

 

Karina: "Oh, I have to go home soon."

Yaniki: I'll take you to the hotel!

Karina: “Yes, are you okay?”

Yaniki: "I told you, it's a man's job to deliver you safely. Besides, I'm worried about your on the way(this is true)."

Karina: Thank you.

Yaniki "Yeah. I'm gentleman"

Karina "lol"

Yaniki: “Actually, I wanted to stay a little longer.”

Karina: Yaniki...

Yaniki: But this time, let's end with the memories of your trip.

Karina: "I'm lonely, but I can't help it."

Yaniki: See you next time, I'll show you around various places!

Karina: Yes, I will contact you again!

 


There are pros and cons to this, but I spoke in a way that 'included a little love and the future.
This is a sneaky way. Even though it's a game, it came out to make her impression better.

 


Whether or not to use a lover affair depends on the individual's stance, but I have to think about this kind of thing for the sake of the other party because I only enjoy the game.


After that, it took me an hour to deliver her to her hotel room.
During that time, she was conscious of shortening the distance between her and her opponent. It is a so-called lover's move.


Yaniki: Thank you.

Karina "Yeah"


I kissed her deeply and left her room.
She seemed satisfied with her meeting this time.


By the way, regarding this exchange, I made a folowing move .

・Record all audio interactions with her
・Transport to the other party's hotel room and leave a picture of us on the hotel's camera

To be honest, I don't think it's necessary to go that far, but I do all the moves that I can do when I have trouble with her after that.


It may be disgusting move, but if you think about legal risk, you have to leave the material that can prove your claim as much as possible.


Also, a woman's mind is very changeable.
And they hold the right to life and death of us.


The basic idea is
・Leaving evidence from a third-party perspective
・ Above all, make the other person feel comfortable
The second point is more important than anything else.

 

Different from this case, there are good tips on the internet that provide in-depth know-how for troubles involving a badger game or sudden elements, so it's a good idea to search for them.

After that, the exchange of communication means depends on each person's situation, but it is picked up until care, including exchange after release.


Dance until the end with PUA!

 

 

・・・・

 


・・・・

 


However, this move was bad eventually. . . .

 

・・・・

 


・・・・

 


1 month later, an office

 


Boss: "Yaniki, isn't this number is optimistic than expected? What kind of calculation logic are you using?"

 


Yaniki: it's....


Boss: “Then we have to include this assumption.

 


Yaniki "Yes boss

 


Hard work more than ever.
I'm getting more work these days than I was in the early days.
I was exhausted from the daily pile of tasks.

 


These days, coming home late at night isn't a regular occurrence, and I'm busy with work even on holidays, so I can't even go out properly.
I'm preparing for the presentation until the morning again today. Before that, we have to deal with this sudden update. I held my head.

 

bubububu,,,


At that moment, my phone vibrated. I receive one email.
It was from Karina.

Attached to the text message was a selfie of her with a beautiful beach backdrop.

 


Karina: It's been a long time, Yaniki.

 


Hey, hey, she is showing really strong IOI!

 


At that time, I told her to keep it as a memory of the summer, but the romance continued inside her...

 

Yaniki: Thank you, Karina. But I'm very busy now.

Replied an email by an unfriendly attitude

Karina: “Yeah, even so, I would be happy if you could contact me.”

 


Since then, every time per month

 


Karina: How are you, Yaniki? Are you doing your best at work?

Karina: “Sometimes I remember that time.”

Karina: I came to the beach with my friends today.


Such a love letter from Guatemala continued for about three months.

I seem to have unintentionally taken action to make her expect our future.

Well, it seems that I still couldn't play with her each other with no strings.

I should study it more and more.....

 

Fin